tisdag 24 maj 2016

Mot nya mål


Att nå sina mål är verkligen en fantastisk känsla. Oavsett om det handlar om träning, ekonomi, personlig utveckling eller vad som helst så tror jag mycket på att sätta upp mål. Både lite enklare mål längs vägen som man kan stryka samt mål man kan ha att sträva efter. Jag tror man blir mer fokuserad om man har ett mål att jobba mot. Att det sen är en riktigt grym känsla att få stryka ett streck över något av målen är inte kattskit det heller.

Här på bloggen har jag stolpat upp lite enkla mål/morötter jag kan sträva mot. Om dom kommer vara dom samma över tid vet jag inte men det är inte riktigt det som är poängen. Målen kan få vara lite dynamiska. Huvudsaken är att dom gör mig taggad på att fortsätta sträva mot dom.

Just ett av dessa mål lyckades jag idag att klara av. Ingen stor seger men ändock ett steg i rätt riktning.

Idag den 24/5 lyckades jag klara av mitt mål att nå 500:- i årlig utdelning :) 


De som fick mig över min första målnivå gällande årlig utdelning var Unibet samt Starbucks. Tack ska ni ha för dom slantarna. Målsidan är uppdaterad och hittas här.

Fortsätt kämpa mot era mål vad dom än må vara!

MvH Pengaregn

2 kommentarer: