fredag 15 juli 2016

Finner inga ord


Planen var att detta inlägg skulle handla om rapportfloden samt vad utdelningen från ABB skall användas till. Alla dessa funderingar överskuggas just nu fullständigt av att det ännu en gång hänt något helt genomvidrigt i Frankrike. Ett fullständigt avskum till människa bestämde sig för att ramma sin lastbil in en samling av nationaldagsfirande människor i Nice. Jag finner inte riktigt ord… Investeringar och snack om pengamaskiner känns rätt futtiga. Det här gör mig vansinnig, hur ska detta få ett slut? Jag vill inte vara konstant orolig för att något liknande ska hända mig eller de jag älskar mest.

Inlägget av mer ekonomirelaterad natur kommer under eftermiddagen.

Ta hand om era nära och kära! Det är dom som är sann rikedom.

MvH Pengaregn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar