måndag 16 maj 2016

Disney ger mig beslutsångest PART 3


Jisses vilken lång resa detta blev. Men nu, efter många om och men kan jag till slut titulera mig stolt ägare av en liten liten bit av företaget Disney! Jag lyckades ju bomma första dagens ras p.g.a att jag inte kunde flytta pengar mellan mina konton efter kl17. Jag trodde då att tåget hade gått men valde ändå att kika dagen efter då jag faktiskt till slut hade tillgång till pengarna i min KF. Aktien svajade då strax över 101 dollar och jag valde att lägga in en order på just 101 dollar. En sväng låg aktien på 101,1 men vände sedan uppåt så jag trodde inte det skulle bli någon Kalle Anka i portföljen. Men ack så fel jag hade, en stund senare bar det iväg söderöver igen och min order gick igenom :) 4 aktier till inköpspriset 101 dollar blev slutresultatet och det kändes toppen! Vill ni läsa mina tidigare inlägg i denna resa finns dom här och här.

Veckan som kommer bjuder på ytterliggare en rond i bankernas kamp samt utdelning från Investor. Hoppas ni vill hänga med :)

MvH Pengaregn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar